کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318438 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پایان پشتیبانی افزونه‌ های قدیمی گوگل کروم

شاید برای بسیاری از کاربران مشخص نباشد، اما جنگ بین مرورگرها همچنان ادامه دارد و هر کدام سعی می‌کنند تا جای ممکن کاربران بیشتری را جذب کرده و حفظ کنند، و گاهی اوقات به نظر می‌رسد که به قلمروهای بحث‌ برانگیز وارد می‌شوند.

 

پایان پشتیبانی افزونه‌ های قدیمی گوگل کروم

 

علاوه بر جنگ با رقبا، گوگل، غول جستجوگر، در حال حاضر تلاش می‌کند تا با تبلیغات سرور-محور درون ویدیوها که ممکن است غیرقابل حذف باشند، مسدود کننده‌ های تبلیغات یوتیوب را از بین ببرد.

در فضای افزونه‌ های مسدود کننده تبلیغات، تغییر دیگری نیز در جریان است که از Manifest V2 به V3 مهاجرت می‌کند. برای کسانی که آشنا نیستند، API Manifest اساساً نحوه عملکرد افزونه‌ ها در مرورگرها را تعیین می‌کند و V3 هدف بهبود حریم خصوصی، امنیت و عملکرد این افزونه‌ ها را دارد.

اخیراً، توسعه‌ دهنده uBlock Origin کاربران را به تغییر به uBlock Lite توصیه کرد، زیرا فروشگاه وب کروم در حال حاضر نسخه اصلی را با پیامی علامت‌ گذاری می‌کند که می‌گوید این افزونه ممکن است پس از شروع حذف تدریجی Manifest V2 در ابتدای ژوئن، برای مدت طولانی پشتیبانی نشود.

این پیام (هشدار) همچنین در صفحه "درباره Manifest V2" در سایت رسمی گوگل وجود دارد. این پیام به توسعه‌ دهندگان افزونه‌ ها اطلاع می‌دهد که افزونه‌ های V2 دیگر در فروشگاه وب کروم پذیرفته نمی‌شوند و با پیام "هشدار: فروشگاه وب کروم دیگر افزونه‌ های Manifest V2 را نمی‌پذیرد. برای تبدیل افزونه خود به Manifest V3، راهنمای مهاجرت Manifest V3 را دنبال کنید."

مایکروسافت اج که آن هم مبتنی بر کروم است، مسیر مشابهی را طی می‌کند، اگرچه هیچ اطلاعیه‌ای در مورد فروشگاه افزونه‌ های اج در سایت آن منتشر نشده است. با این حال، بروزرسانی افزونه‌ های MV2 موجود در اج هنوز امکان‌ پذیر است، که در کروم امکان‌ پذیر نیست.

برای کسانی که می‌خواهند در آینده نزدیک از افزونه‌ های Manifest V2 مانند uBlock Origin استفاده کنند، یک راه مهاجرت به فایرفاکس موزیلا است که هیچ برنامه‌ای برای حذف پشتیبانی از MV2 ندارد. این مرورگر مبتنی بر گکو اخیلا اعلام کرده است که می‌خواهد پشتیبانی از ویندوز 7، 8 و 8.1 را بیشتر گسترش دهد.

اگر می‌خواهید به کروم پایبند باشید، یک هک رجیستری رسمی وجود دارد که با کمک سیاست "ExtensionManifestV2Availability" که برای شرکت‌ ها طراحی شده است، امکان گسترش پشتیبانی از افزونه‌ های MV2 را فراهم می‌کند. فعال کردن این سیاست یک سال پشتیبانی اضافی برای افزونه‌ های MV2 تا ژوئن 2025 را امکان‌ پذیر می‌کند. این سیاست روی ویندوز، macOS و لینوکس کار می‌کند. نسخه 110 یا جدیدتر کروم و برای اج نسخه 123 یا بالاتر مورد نیاز است.

کاربر ردیت با نام کاربری TeamDJ توجه را به این سیاست جلب کرد که می‌توان با استفاده از برنامه ویرایشگر رجیستری (Regedit) به عنوان یک DWORD در رجیستری ویندوز اضافه کرد. او نوشت:

برنامه "ویرایشگر رجیستری" را باز کنید. به مسیر زیر بروید: Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Google\Chrome با انتخاب پوشه کروم در سمت چپ، ویرایش/جدید/DWORD (32 بیتی) را انتخاب کنید. یا اگر ترجیح می‌دهید، در سمت راست صفحه روی یک نقطه خالی راست کلیک کرده و جدید/DWORD (32 بیتی) را انتخاب کنید. نام آن را ExtensionManifestV2Availability بگذارید و اینتر را بزنید. روی چیزی که ایجاد کردید (ExtensionManifestV2Availability) راست کلیک کرده و روی تغییر کلیک کنید. مقدار هگزادسیمال را روی 2 تنظیم کنید و روی OK کلیک کنید. کار شما تمام شد، اما کار خود را با باز کردن کروم و چسباندن chrome://policy در نوار آدرس URL و زدن اینتر بررسی کنید. باید سیاست ExtensionManifestV2Availability را ببینید و مقدار آن باید روی 2 تنظیم شود. اگر آن را نمی‌بینید، روی "بارگذاری مجدد سیاست‌ ها" کلیک کنید و یا کار خود را بررسی کنید. اگر به اندازه کافی ماهر هستید، می‌توانید با استفاده از این راهنمای رسمی کروم، مراحل بالا را خودتان انجام دهید. با این حال، همیشه هنگام دستکاری رجیستری ویندوز مراقب باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50772 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/27 تعداد مشاهده: 936
سافت گذر